.

/Files/images/2021-2022/dyalnst_psihologa/соц пед1.jpg

/Files/images/2023-2024/psihologchna_dopomoga_/1.jpg

Інформація про соціалізацію дітей та її основні форми і засоби розвитку

Соціальний захист дітей пільгових категорій

Рекомендації щодо запобігання конфліктів

Професійна орієнтація молоді

Державна допомога дітям-інвалідам

Допомога малозабезпеченим сім'ям

Допомога на дітей одиноким матерям

Надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім'ї

Оформлення пенсії у зв'язку з втратою годувальника

Оформлення статусу - багатодітна родина

Соціальний педагог у школі:

- створює сприятливі умови у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей кожної дитини;
- забезпечує формування власних цінностей та громадянської позиції в учнів;
- попереджує та локалізує негативні впливи соціального середовища на особистість;
- здійснює соціальний патронаж малозабезпечених, багатодітних, неповних сімей тощо.
- проводить інформаційно-просвітницьку роботу з учнями на педагогічну, психологічну, політичну тематику;
​​ ​​ ​​ ​- проводить соціально-профілактичну роботу з дітьми схильними до девіантної поведінки;
​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ ​​ - здійснює посередництво між особистістю і освітнім установою, сім’єю, середовищем, органами влади;
- вивчає психолого-педагогічні особливостей дітей та їх оточення, умов життя; виявляє інтереси й потреби, труднощі й проблеми школярів, відхилення у поведінці та надає соціальну допомогу і підтримку учням, які навчаються у школі.

Напрями роботи соціального педагога:

​​ - діагностичний напрям – вивчення та оцінювання за допомогою методик, анкетувань, опитувальників, тестів особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому; спрямованості впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, джерел негативного впливу на дітей;
- прогностичний напрям – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи клас.
- консультативний – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.
- правозахисний – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей);
- профілактичний – переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя;
- соціально-перетворювальний – перетворення негативних соціальних впливів на позитивні за допомогою тренінгових занять, брей-рингів, семінарів, бесід.
- організаційний – ведення документації (журналу щоденного обліку роботи соціального педагога, протоколів звернень учнів, батьків, вчителів тощо), написання планів робіт на рік, на місяць, формування банку даних на дітей соціально-незахищених категорій тощо.

Кiлькiсть переглядiв: 877