Головна
Карта сайту
Контакти
Комунальний заклад «Харківський ліцей № 152 Харківської міської ради»
Увійти
Про заклад освіти
Прозорість й інформаційна відкритість закладу освіти
Новини
Організація освітнього процесу
Нова українська школа
Дистанційне навчання в період воєннного часу
Національний мультипредметний тест
Виховна робота
Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях
Кіберполіція інформує
Охорона праці
Психологічна служба
Нормативно-правове забеспечення діяльності психологічної служби
Рекомендації психологічної служби у воєнний час
Інформаційний простір для учнів, батьків та вчителів
Інформація для учнів
Інформація для батьків
Інформація для вчителів
Рекомендації щодо отримання психологічної та фізичної допомоги дітьми самостійно
Інформація щодо COVID-19
Інформація щодо насилля в сім'ї
Інформація щодо булінгу
Інформація щодо торгівлі людьми
Сторінка практичного психолога
Сторінка соціального педагога
Телефони довіри
Бібліотека. Відбір підручників
Інформація для батьків
Корисні посилання
Харківська міська освітня мережа. ІСУО
Дія. Цифрова освіта
"Портал електронних сервісів міста Харкова"
Моніторингово міжнародне дослідження - PISA
Батьківська шкільна рада
Переведення та випуск учнів гімназії
Організація методичної роботи
Обдарована молодь
Державна підсумкова атестація
Проект "Ніч Науки"
Організація харчування
Організація медичного обслуговування
Інформація про запобігання короновірусу
Вісник здоров'я
Зелена весна
Форма зворотнього зв'язку
Ви знаходитесь тут:
Головна
Психологічна служба
Інформаційний простір для учнів, батьків та вчителів
Інформація для вчителів
Методичні поради вчителям у роботі з обдарованими дітьми
Поради психолога вчителю з метою створення умов успішної адаптації першокласників до школи
Поради вчителям початкових класів
Поради класному керівнику
5-го класу щодо успішної адаптації учнів
Про психологічні особливості учнів - п'ятих класів
Рекомендації для вчителя щодо уникнення "Емоційного вигорання"
Як зберегти психічне здоров'я дитини
Поради щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником
Поради щодо роботи з агресивними дітьми
Рекомендації вчителям щодо поліпшення поведінки підлітка
Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми схильними до правопорушень
Рекомендації учасникам педагогічного процесу щодо підвищення самооцінки у “важких” підлітків
Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник
Кiлькiсть переглядiв: 403